سفرنامه حسام

سفرنامه حسام

ماجرا ها، خاطرات و یادداشت های سفر
سفرنامه حسام

سفرنامه حسام

ماجرا ها، خاطرات و یادداشت های سفر

دربارۀ سوالات خوانندگان وبلاگ و معرفی آژانس مسافرتی

در این دو، سه سالی که از شروع نوشتن سفرنامه هام می گذره بسیاری از خوانندگان از طریق ایمیل یا کامنت از من دربارۀ تورها، جاهای دیدنی شهرها و بعضی مراکز خاص (!) سوال می کنن.

من تا جایی که بتونم جواب سوالات دوستان رو می دم و خوشحال می شم بتونم راهنمایی کنم، اما بعضی سوال ها مثل اینکه در فلان شهر بهترین دنس کلاب چیه یا اینکه پارک آبی مثلا مالزی بهتره یا بالی چیزهاییه که یا دنبالشون نبودم و یا به دلیل سلیقه ای بودن جواب قطعی براش وجود نداره.

از طرف دیگه خیلی از خوانندگان سوال می کنن که بلیت و ویزا یا تور رو از کدوم آژانس بگیریم که مطمئن باشه. من قصد تبلیغ ندارم و تابحال هم از هیچ آژانسی اسم نبردم، اما چون سوالات زیادی در این خصوص پرسیده می شه اینجا می نویسم.

من تور یا بلیت رو از آژانس "بهروز گشت" می گیرم که توی گیشا هست.

شماره اش اینه: 15 70 27 88 تا 19

مسئول تورهای خارجی خانم باغبان هستن که واقعاً می شه به توصیه هاشون و پیشنهاداتی که می دن اعتماد کرد. قیمت هاشونم واقعیه، یعنی هتل و خدماتی رو که ارائه می دن واقعاً قابل اطمینانه و مثل خیلی از آژانس های دیگه نیستن که قیمت کمی پایین تر ارائه بدن و از اونطرف از خدمات بزنن... دوستانی بودن که با قیمت پایین تر توری رو از آژانس دیگه ای گرفتن و اونجا هیچکس در فرودگاه نیومده دنبالشون!